12 червня на цикловій комісії «Теорія музики» відбувся захист курсових робіт з «Теорії музики» та «Гармонії». Свої дослідження представили студентки 1 курсу Богдана Долженко та Дар’я Лісовська, студентка 3 курсу Марія Бейкун. В цілому студентки присвятили свої напрацювання ладо-гармонічним особливостям музики українських композиторів XX століття.
Богдана Долженко захищала свою роботу з теорії музики про використання гуцульського ладу у творах Миколи Колесси та Анатоля Кос-Анатольського, Лісовська Дар’я – дослідила використання септакордів та надбудов до них у творі Мирослава Скорика «Намалюй мені ніч»(теорія музики), Марія Бейкун розробляла тему «Художні принади гармонізації солоспівів Анатоля Кос-Анатольського».
Студентки продемонстрували навички самостійної роботи з науковими джерелами, набули компетенцій щодо визначення й аналізу практичної проблематики у вивченні особливостей ладу та гармонії у творах зазначених композиторів, узагальнили опрацьований матеріал, обґрунтовали свої висновки. У представлених роботах доволі чітко присутня систематизація, закріплення та розширення теоретичних знань і практичних умінь, логічно та аргументовано висловлені свої думки, грунтовно досліджені у творах засоби музичної виразності, правильно оформлений довідковий матеріал. В ході захисту відчувався розвиток навичок самостійної творчої роботи у процесі виконання теоретичних досліджень, студентки зазначали актуальність та новизну теми, впевнено відповідали на запитання рецензентів, захищали свою точку зору.
Цікавим виявилося іллюстрування своїх робіт музичними прикладами. В цьому Марії Бейкун допомагали студентки Анастасія Владімірцева (2к, спеціалізація «Теорія музики»), Любов Поліс (3к, спеціалізація «Хорове диригування»). Вони виконали під супровід Катерини Демнененко (3к, спеціалізація «Фортепіано») солоспіви А.Кос-Анатольського «Море» та «Два потоки з Чорногори». Дар’я Лісовська та Богдана Долженко ілюстрували свої приклади самостійно, при цьому Дар’я Лісовська додала до музичних ілюстрацій свої художні композиції, які додали гармонійності та цільності її виступу.
Голова циклової комісії «Теорія музики» Євгенія Марчук та викладач музичної літератури Лариса Яворська задали багато питань стосовно робіт студенток, на які вони відповідали чітко і обгрунтовано, дали їм високу оцінку і рекомендували презентувати їх на методичних семінарах, теоретичних конкурсах, тощо. Також була відмічена злагоджена робота наукового керівника студенток – викладача-методиста, заслуженого працівника культури України Лариси Красавіної, яка всесторонньо проаналізувала якість курсових робіт, наголосила на позитивних моментах та недоліках, усунутих у ході їх написання та оформлення.
https://youtube.com/shorts/5BTncXkmji4?si=fYS1PJP5bk4wJF54
chm